martes, 20 de diciembre de 2011

Nova andaina

A maioritaria confianza que os lucenses, e o resto dos cidadáns do país, depositaron o pasado 20-N no Partido Popular obríganos, tras agradecer o seu apoio, a facernos merecedores dese respaldo. E no contexto actual, máis que nunca.

Temos, por tanto, dende o rigor e a responsabilidade, que devolver, multiplicadas, as expectativas que puxeron en nós para liderar a urxente recuperación económica que precisa España, para reactivar a creación de emprego, o principal problema que oprime ós españois e que, por conseguinte, centralizará as accións do futuro goberno que capitaneará Mariano Rajoy.

Sabiamos, antes incluso de que nos encomendaran a tarefa, das dificultades que entrañaba este cometido. Pero o Partido Popular, tanto dende os grupos parlamentarios nas Cortes como dende o propio Goberno, asume ese reto. E estará, estou convencido, á altura das circunstancias. Foi un compromiso asumido en campaña que, como non podería ser doutro xeito, cumpriremos, aínda que para acadalo, como xa adiantou o propio Rajoy, haxa que tomar medidas drásticas. A situación, creo que todos somos conscientes delo, así o requiren.

Nesta nova lexislatura tamén eu particularmente inicio unha nova etapa na miña traxectoria política. Supón unha gran honra para min asumir a dirección do noso grupo parlamentario no Senado, o máis numeroso de toda a nosa etapa democrática, e reitero o meu agradecemento ó presidente Rajoy pola confianza depositada en min para desenvolver esa tarefa.

Unha tarefa á que me adicarei a fondo porque a responsabilidade e os problemas ós que se enfronta o país así o demandan. Dende esa posición, recuperar a confianza e devolver o prestixio ós políticos, que creo que en xeral nos merecemos, será un dos obxectivos a conquerir. Os representantes directos dos cidadáns, díxeno xa en moitas ocasións, temos que ser parte determinante na aportación de solucións ás dificultades que xurden na nosa sociedade e non en fonte xeneradora deses problemas.

Darlle utilidade real ó Senado como cámara de representación territorial, desenvolvendo a reforma necesaria para elo, sempre aludida pero nunca acometida, é outro obxectivo ó que espero contribuir nesta nova andaina.

Non por elo, deixará de ser prioritario para min o compromiso asumido con esta provincia e cos seus habitantes como representante seu na Cámara Alta e mesmo cos meus compañeiros de partido. A defensa dos intereses de Lugo, por tanto, estará sempre presente no meu facer diario. Coa máxima que sempre aplico e requiro de traballo, traballo e traballo espero conseguilo.



Nueva andadura


La mayoritaria confianza que los lucenses, y el resto de los ciudadanos de este país, depositaron el pasado 20-N en el Partido Popular nos obliga, tras agradecer su apoyo, a hacernos merecedores de ese respaldo. Y en el contexto actual, más que nunca.

Tenemos, por tanto, desde el rigor y la responsabilidad, que devolver, multiplicadas, las expectativas que pusieron en nosotros para liderar la urgente recuperación económica que necesita España, para reactivar la creación de empleo, el principal problema que oprime a los españoles y que, por consiguiente, centralizará las acciones del futuro gobierno que capitaneará Mariano Rajoy.

Sabíamos, antes incluso de que nos encomendaran esta tarea, de las dificultades que entrañaba este cometido. Pero el Partido Popular, tanto desde los grupos parlamentarios en las Cortes como desde el propio Gobierno, asume este reto. Y estará, estou convencido, a la altura de las circunstancias. Fue un compromiso asumido en campaña que, como no podría ser de otro modo, cumpliremos, aunque para lograrlo, como ya adelantó el propio Mariano Rajoy, haya que tomar medidas drásticas. La situación, creo que todos somos conscientes de ello, así lo requieren.

En esta nuevo legislatura también yo particularmente inicio una nueva etapa en mi trayectoria política. Supone un gran honor para mi asumir la dirección de nuestro grupo parlamentario en el Senado, el más numeroso de toda nuestra etapa democrática, y reitero mi agradecimiento al presidente Rajoy por la confianza que depositó en mi para desarrollar esa labor.

Una labor a la que me dedicaré a fondo porque la responsabilidad y los problemas a los que se enfrenta el país así lo demandan. Desde esa posición, recuperar la confianza y devolver el prestigio a los políticos, que creo que en general nos merecemos, será uno de los objetivos a conseguir. Los representantes directos de los ciudadanos, lo dije ya en muchas ocasiones, tenemos que ser parte determinante en la aportación de soluciones a las dificultades que surgen en nuestra sociedad y no en fuente generadora de esos problemas.

Darle utilidad real al Senado como cámara de representación territorial, desarrollando la reforma necesaria para ello, siempre aludida pero nunca acometida, es otro objetivo al que espero contribuir en esta nueva etapa.

Non por ello dejará de ser prioritario para mi el compromiso asumido con esta provincia y con sus habitantes como su representante en la Cámara Alta e incluso con mis compañeros de partido. La defensa de los intereses de Lugo, por tanto, estará siempre presente en mi quehacer diario. Con la máxima que siempre aplico y requiero de trabajo, trabajo, trabajo espero conseguirlo.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Lo primero felicitarte y desearte mucha suerte en tu nuevo cometido como portavoz en el senado y lo segundo: rogar para que las medidas que se tomen, por duras que sean, primero sean "entendidas" como necesarias y que sirvan para arreglar este desaguisado en el que estamos
Mucha suerte y valor a la hora de tomar decisiones, todos lo agradeceremos infinito

Anónimo dijo...

Felicidades y ánimo, que ponerse al timón ahora no es plato de gusto...

Anónimo dijo...

En primer lugar, enhorabuena por la responsabilidad adquirida. Creo que es una justa recompensa a la labor en el PP lucense y gallego.
Los tiempos que vienen son difíciles pero con el esfuerzo de todos creo que se sacará adelante a este gran país.

José Ramón dijo...

Xosé Manuel, deséxote o mellor nas túa novas obrigas. Espero que nesta nova estapa acometades á reforma da Cámara Alta para que mude á percepción que os cidadáns teñen da mesma e así comprendan mellor á súas importantes funcións, sobretodo a lexislativa.

Felices Festas.

Jose Angel dijo...

Meus parabéns pola túa nova faceta nese bonito mundo da política.

Moita sorte.

Anónimo dijo...

Barreiro, mucha suerte y los mejores éxitos

felices fiestas y trabajo

Anónimo dijo...

Por favor no deje el partido , sería un desastre que quedase en manos del candidato a la alcaldía , que obtuvo casi 5.000 votos menos que en las elecciones de seis menses después.

Mateo dijo...

Feliz Ano José Manuel, y espero que este 2012 che depare grandes feitos nesta nova responsabilidade política que tes.

Un orgullo que Lugo esté tan ben representado en Madrid.

Mari dijo...

Meus parabéns e Feliz Aninovo Presidente.

Anónimo dijo...

ENHORABUENA JOSÉ MANUEL, MIS FELICITACIONES. ESTOY SEGURA QUE CON USTED COMO PORTAVOZ, SE ENCONTRARÁ REPRESENTADO EL SENADO COMO MERECE Y NUESTRA GALICIA QUERIDA Y AÑORADA, POR LOS QUE VIVIMOS EN MADRID, EN EL LUGAR QUE SE MERECE.

UN ABRAZO.
R.D